pondělí 16. ledna 2012

random facts

Tumblr_lxq7dv1ndw1qibznro1_500_large
1: Jaký mám mobil? - Nokia eeh, jaká to sakra je? :O
2: Mám Sourozence? - ano mám, sestru Sofii.
3: Jsem zamilovaný? - momentálně ne :)
4: Líbí se mi teď někdo? - joo, Harry Styles, David Rodriguez.. :D
5: Jsem ve vztahu? - nope ;)
6: Jsem štastný? - ano :)
7: Zklamal jsem se už v někom? - nejspíš ano.
8: Měl jsem už výčitky svědomí? - ano !
9: Oblíbené čislo? - nekonečno ^^
10: Oblíbená barva? - na všem nějaká jiná :)
11: Jakou písničku jsem poslouchal naposledy? - Cascada - San Francisco
12: Jsem na FB každý den? - téměř :\
13: Jsem ze sebou spokojený? - spíš ne..
15: Mám piercing? - no, nemám. Akorát 3 naušnice :)
16: Mám tetování? - nemám ;)
17: Zima nebo léto? - oboje
18: Jaro nebo podzim? - taky oboje
19: Je takový člověk, kterého nenávidím? - jo, Hitler a lidi co týraj děti/zvířata apod.
20: Jaké barvy mám oči? - tmavě hnědou
21: Co dělám rád? - jím, spím, nakupuju, trávim čas s Klárou a kamoškama
22: Moje nejoblíbenější pohádka? - Popelka, Petr Pan, Sněhurka, Bambi a Marry Poppins !!
23: Kouřím? - ne!
24: Jaké barvy mám vlasy? - hnědá
25: Kdy mám svátek? - nemám,  jedině podle hebrejského kalendáře a to 22.4.
26: Kdy mám narozeniny? 26.prosince ;)
27: Moje nejoblíbenější čokoláda? Milka
28: Mám domácí zvířata? ano, kočku Sushi
29: Oblíbený film? jejich strašně moc!
30: Jsem žárlivý typ? spíš ano
31: Umím udržet tajemství? pokuď je opravdu důležité tak ano.
32: Jméno nejlepší kamarádky / kamaráda? - Klára :)
33: Chybí mi teď někdo? - no, teĎ zrovna ne..
34: Jaké barvy mám mobil? - černý
35: Oblíbený parfém? - je jich mnoho, ale asi Prada - Candy
36: Jedno tajemství? - se neříká :P
37: Moje první básnička? omfg, I DON'T KNOW!
38: Název mé první básničky? - nemám :)
39: Oblíbený alkohol? nepiju.
40: Kterou barvu nemám rád? moc nemusim khaki
41: Bydlím v domě nebo v bytě? v domě
42: Pro koho bych i zabíjel? pro rodinu a bf
43: Mám počítač nebo notebook? počítač i notebook
44: Proč vytvořili facebook? Protože chtěli, aby lidé co od sebe jsou daleko
byli v kontaktu? ale ono to bylo nejdřív jen pro tu univerzitu, ne? já nevim :D
45: Počáteční písmeno křestního jména? - N
46: Miluji stříbro? - jak na čem, ale ano
47: Oblíbené jídlo? - Sushi, Jim Block, hamburger z Hard Rock Café..
48: Udělal jsem už něco v hněvu co jsem litoval? - určitě ano
49: Hrabe mi často? až moc
50: Jaké plemeno psa mám? nemám psa
51: Jakého psa bych ještě chtěla? nemám, ale jinak asi Australského pastevního
52: Bude kniha z mých básniček? - nebude
53: Mám práci? - nemám
54: Udělám na facebooku událost v novém roce? - neudělám
55: Velmi dobrá / ý kamarádka / kamarád, kterou jsem poznal na FB? - neni
56: Byl jsem už v zahraničí? jasně
57: Čeho se bojím? - pavouků a přízraků
58: Chodím na facebook přes mobil? - nope
59: Od kdy mám internet? - netušim
60: Kdy má narozeniny můj nejlepší kamarád? - 7.9.
62: Jaké jídlo nelíbí? játra. eww
63: Je takové zvíře kterého se bojím? pavouci, ale to je hmyz
64: Oblíbený květ? lilie, růže ..
65: Oblíbené chlapecké jméno? spousta, christopher
66: Oblíbené dívčí jméno? spousta.
67: Jakých lidí nemám rád? zrádců, lhářů..
68: Miluji Horrory? ani ne. nevyhledávám je
69: Věřím na duchy? ano
70: Stala se už taková tragédie na kterou nikdy nezapomenu? (ťuk,ťuk) nestala
71: Čeho jsem se nejvíce bál v dětství? klap klap sss
72: Mám takového kamaráda na kterého se vždy můžu spolehnout? ano
73: Piju kávu? slazenou, ze starbucks, McDonald's a nebo icecafé :)
74: Kdybych byl milionář co bych dělal z penězi? investoval, dala peníze na Afriku a 
proti týrání zvířat/dětí a tak různě.
75: Jde mi o vzhled nebo o vnitřek? - no, budu upřímná. o oboje.
76: Co si podívám jako první na dívce? tvář, ale nejsem lesba.
77: Koho si vážím nejvíc ze přátele na facebooku? Klára, Viki, Marija, Marki
78: Pomohl bych i neznámé osobě? určitě ano
79: nadávám? trošku no :D
80: Maluješ se? řasenka a někdy eyeliner
81: Co je nejdůležitější na světě? - rodina, přátelé, láska a mír
82: Co je nejhorší na tomto světě? - týrání, nespravldnost, válka
83: Jaké známky mám ve škole? průměrné
84: Slunce nebo měsíc? měsíc
85: Hraju na nějakém nástroji? nehraji :)
86: Chodím na nějaký tanec? ano, na I.C.
87: Přemýšlel jsem už nad tím, že si smažu účet na FB? ano
88: ským jsem byl na Silvestra? s rodinou
89: Blondýna, hnědovláska nebo černovláska? všechno má něco do sebe
90: Píšu básničky když mě někdo poprosí? co máte s těma básničkama?
91: Když jsem poprvé viděl Titanic plakal jsem? - trošku
92: Jaké barvy mám tričko, které mám právě na sobě? žlutá, šedá
93: Jaké barvy mám gate, které mám právě na sobě? šedá
94 : co si dneska dělala? jedla, učila se.
95: koho miluješ? rodinu, kámošky, jídlo, kočku..
96: jak se máš? fajn
97: co děláš? píšu
98: cos dostala k vánocům ? oblečení, knihy..
99: oblíbený zpěvák ? mm, coldplay - paradise :D
100:Oblíbená zpěvačka ? 
Taylor Momsen, Rihanna, Jessie J, Adele..

1 komentář:

  1. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli - Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat